Istoria Sabatului
Întrebări frecvente
Recursos
Contactează-ne
Şcoala biblică
Caută
Istoria Sabatului
Cum a fost schimbat Sabatul
Conciliul de la Trento
Sabatul de-a lungul secolelor
Duminica în Biblie
Declaraţiile cultelor despre Sabat
Sabatul în profeţie
Întrebări frecvente
Întrebări adresate frecvent
Argumente combătute
Subiecte avansate
Resurse gratuite
¡Pide tu regalo!
Colecţia de articole
Colecţia de cărţi
Contactează-ne
Adresează o întrebare din Biblie
Trimite o cerere de rugăciune
Română
Engleză
Spaniolă
Chineză
Coreeană
Solicită materialul gratuit!
Istoria Sabatului
Cum a fost schimbat Sabatul
Conciliul de la Trento
Sabatul de-a lungul secolelor
Duminica în Biblie
Declaraţiile cultelor despre Sabat
Sabatul în profeţie
Întrebări frecvente
Întrebări adresate frecvent
Argumente combătute
Subiecte avansate
Resurse gratuite
Solicită materialul gratuit!
Colecţia de articole
Colecţia de cărţi
Contactează-ne
Adresează o întrebare din Biblie
Trimite o cerere de rugăciune
Caută
Şcoala biblică
Istoria Sabatului
Declaraţiile cultelor despre Sabat
Paginii
Istoria Sabatului
Biserica Anglicană
Biserica Baptistă
Biserica Catolică
Biserica congregaţională
Biserica creştină
Biserica Episcopală
Biserica Episcopală Protestantă
Biserica Evanghelică-Luterană
Biserica lui Hristos
Biserica Luterană
Biserica Metodistă
Biserica Presbiteriană
Brethren Church
Congregaţionalismul American
Convenţia Baptistă de Sud
Disciples of Christ
Diverse
Institutul biblic „Moody”
Păgân
Convenţia Baptistă de Sud Citate despre
Sabat
„Numele sacru al zilei a şaptea este Sabatul. Acest adevăr este prea clar pentru a mai necesita vreo discuţie (este citat Exodul 20:10). (…) asupra acestui subiect învăţătura simplă a cuvântului a fost recunoscută în toate veacurile. (…) Nici măcar o dată apostolii nu au aplicat legea Sabatului primei zile a săptămânii – acea nebunie a fost lăsată pentru un veac următor; nici nu au pretins că prima zi a suplinit-o pe a şaptea.”
—Joseph Hudson Taylor, „The Sabbatic Question”, pp. 14-17, 41.
„Primele patru porunci stabilesc obligaţiile directe ale omului faţă de Dumnezeu. (…) Iar dacă păzim primele patru porunci, sunt mari şanse să le păzim şi pe celelalte şase. (…) Porunca a patra arată dreptul lui Dumnezeu asupra timpului şi minţii omului. (…) Cele şase zile de lucru şi odihna din Sabat trebuie păstrate ca mărturie a activităţii şi a odihnei lui Dumnezeu la creaţiune. (…) Niciuna dintre cele zece porunci nu este relevantă doar pentru anumite naţiuni. (…) Sabatul a fost dat la început (cu mult înainte de Moise), fără vreo legătură specială cu evreii, ci ca instituţie pentru toată omenirea, în amintirea odihnei lui Dumnezeu după cele şase zile ale creaţiunii. El a fost lăsat pentru toţi descendenţii lui Adam.”
—Studiile biblice pentru adulţi, seriile Conferinţei Baptiste de Sud, 15 august 1937.